G
gurgula
Kayıtlı Üye
Ben 1-2 sezonu içeren kısmı indirdim lakin açmaya çalıştığımda bir hata oluştu lütfen hatayı bildir butonuna basın şeklinde bir ekran çıkıyor. Yanlış bir şey mi yaptım? Bilen benzer sorun yaşayan çözümü konusunda yeşillendirebilirse sevinirim teşekkürler şimdiden.