3. SEZON DA NELER OLACAK - Adult Oyun Çeviri | Türkçe Yetişkin Oyunlar - Adult Oyunlar - +18 Oyunlar - Yetişkin Oyunları - Türkçe Adult Çizgi Roman

Hoş geldiniz Adult Oyun Çeviri | Türkçe Yetişkin Oyunlar - Adult Oyunlar - +18 Oyunlar - Yetişkin Oyunları - Türkçe Adult Çizgi Roman

Sitemize hoş geldiniz, içeriklerimize erişebilmek için sitemize üye olmalı veya giriş yapmalısınız. Bu sitenin içerikleri +18 yetişkin kişilere hitap etmektedir. Eğer 18 yaşından küçükseniz, siteden çıkmanız gerekmektedir. Sitemize kayıt olursanız, 18 yaşından büyük olduğunuzu doğrulamış sayılırsınız.

Son Konular

3. SEZON DA NELER OLACAK

  • Konuyu başlatan 46emo4646
  • Başlangıç tarihi
46emo4646

46emo4646

T.G.O. Özel Türkçe Erişimcisi
Twist Türkçe Erişimcisi
Katılım
16 Ara 2020
Mesajlar
27
Tepki puanı
4
Puanları
3
Kredi
1$
SİZCE 3. SEZON DA BİZİ NELER BEKLİYOR TAHMİNLERİ OLAN ?
 
Rita

Rita

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2020
Mesajlar
374
Tepki puanı
96
Puanları
28
Kredi
0$
Gelecek olan 3. Sezon arasahne geldikten sonra yorum yapabilirim. Şuan pek bir fikrim yok.
 
D

Dogsyn

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
23
Tepki puanı
6
Puanları
3
Kredi
0$
Bence kesinlikle 8. bölümde seçtiğimiz karakterle ayrılma ya da onu aldatma hatta belki seçimlerimize göre aldatılma gibi bir olay ya da tercih olacaktır ki bence olursa güzel olabilir oyuna gerçekçilik katabilir
 
Wenedick

Wenedick

Destekçi VIP
Güncelleme Abonesi
Katılım
2 Ara 2020
Mesajlar
64
Tepki puanı
45
Puanları
18
Kredi
0$
aldatılma ihtimalini görmüyorum zira dr pink oyunlarında ntr olmuyor ancak seçime bağlı olarak kızların bizden ayrılıp başka birileri ile sevgili olma ihtimali olacaktır.
daha 4 bölümde chadın gay olduğunu söyleyen biri olarak aşağıdakiler spolier sayılır gençler ona göre okuyun
eğer hem jade hem sage yi becerip sage ile devam etti iseniz oradan baya olay çıkacak
jadeyi becermeden sage ile devam etseniz de tybant sorunu çıkacak
jill ve bella ile aynı anda ilgileniyor ve bella ile sevişirken jile yakalandı iseniz büyük dram olacak gibi
solo jill yolunda muhtemelen jilin ailesi ile sorunlar çıkabilir
solo sage yolunda tatlı bir iki randevu olacaktır ancak Qinin sage ve mc arasına gireceğini düşünüyorum dnd de kraliçeye dokunmadan prensesi kurtarırsanız geri dönüşte Qinn sizleri öldürür bu bir ipucu bence.
Josy ve maya yolunda iki kızdan birini seçmek zorunda kalabileceğimiz yada mayanın babası ile uğraşacağımız kesin.
bella yolunda iseniz jile hiç yakınlık göstermeseniz dahi sıkıntı çıkma ihtimali var zira burke piçi işin içinde.
burkenin fuhuş işlerini ortaya dökme ihtimalide olabilir.
ana kızları atlayıp diğer kızlara gitmeyi seçersek uyuşturucu işinde Qinin kurtarmak yada lily ile kalmak arasında kalabiliriz.
elbette tommynin durumu da var bu diklerin başına bela olacaktır , ben kim ne derse desin işin içindeki asıl haninin tommy olma ihtimali olduğunu düşünüyorum
ayrıca vizelerde kopya çekmek yada çekmemek seçeneklerinin de bir iki yan öykü çıkarma ihtimali var. tabi ki zoenin geri dönüşü yeni bir yol açacaktır mc için ama nasıl olur bilemem zira zoe mc için çözülmemiş bir düğüm."
 
gaugo1903

gaugo1903

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağu 2020
Mesajlar
30
Tepki puanı
14
Puanları
8
Kredi
4$
3. Sezonun başlığı kesinlikle Zoey olacak. MC'lerimizin tercihlerinin %80 Jill olduğu bu yerde işler Zoey'e kayabilir. Çocukluk aşkımız ve gayet güzel görünüyordu. Bakalım PinkCake nereye sürükleyecek.
 
N

Naruto1234

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Haz 2021
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
3
Kredi
0$
Tarih verildiği ne zaman çıkacak
 
B

burak6788

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ara 2021
Mesajlar
9
Tepki puanı
3
Puanları
3
Kredi
0$
Adamın daha önceki yapımlarından yola çıkarak şunu söylyecem spoiler olacak dikkat!..
Öncelikle chik gittiğinizde herhangi bir kızla münasebette hiçbir sonuca ulaşamayacaksınız haberiniz olsun.
Hepsinin birbiriyle bağlantısı var ve sage maya ve jillin kıskanclık durumu paranoya ötesi ve kin haline geliyo bu baya sıkıntı olacak
Yani josy ve maya secimi aslında patlayacak. O secimde arkadaş kalıp herhangi birisine yanasmanız sizi sonuca götürecektir diye düsünüyorum cunki bölüm arası secimlerde tekli görünüyolar ve her aktivitede aralarında secim yapmanız gerekiyor.
3. durum ise bu sapık profesor Burkenin mayadan talepleri bizi sıkıntıya sokacak. Okul içi işlere çok fazla müdahil olacaz gibi geliyor. Tyblatın gösterdiği gazetedeki metinden anladığım kadarıyla bu Tyblat ve Burkeler (Sage hariç) baya baya okul üzerinden işler çeviriyo gibi. Tyblat banyo konusmasında belli ediyor zaten. Aynı zamanda Cathy nin ayrılmasında bunların parmağı olduğu Jade in 7. sezon basındaki triplerinden anlaşılıyor. Mona olayını zaten anlatmama gerek yok ama bu işin ağır maşası Quin. Bir ihtimal rusty ve jill ile bu sezon baya baya sağlam maceralara giricez gibi :) Tek isteğim isabellanın kocasının sebebinin Burke olmaması. O ise baya tehlikeli bi baş düşman bekliyo bizi. Bunlar benim tahminlerim ve aynı zamanda verilen ip ucları. Jill secimi yapanlar su anlık keyfini sürsün. Teorim eğer gerçek ise bu meymentsiz sülale baya baya bela olacak. :)
 
B

burak6788

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ara 2021
Mesajlar
9
Tepki puanı
3
Puanları
3
Kredi
0$
Acıklamayı unuttum Josy ve Mayanın arkadaş secimi 8. sezonda Mayanın yaptığı replik ( Buraya sadece okumak için geldim) demesinden dolayı. Cunki direk değisken o oluyo. Arkadas olarak secim yaptıgınızda mayanın parametresini yüksek tuttuğunuzda aynı yerde sessiz kalmayı tercih ediyo. Derek in sorusuna maya cevabı verirseniz sayet Jill in size kütüphanede akşam randevu teklifi sonrası dereke yaptığı sitem diyologuda cabası. Anlayacağınız Josy Maya patlayacak ve burda secimi bizim değil onların yapmasını bekleyecez gibi.
 
hehe132

hehe132

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
74
Tepki puanı
12
Puanları
8
Kredi
0$
3lü olsun güçlü olsun niye birine kaldık yine :(
 
Byferohck

Byferohck

Discord Ünlüsü
What a Legend Türkçe Erişimcisi
Katılım
6 Tem 2020
Mesajlar
956
Çözümler
3
Tepki puanı
655
Puanları
93
Konum
Zane-Universe
Kredi
0$
Adamın daha önceki yapımlarından yola çıkarak şunu söylyecem spoiler olacak dikkat!..
Öncelikle chik gittiğinizde herhangi bir kızla münasebette hiçbir sonuca ulaşamayacaksınız haberiniz olsun.
Hepsinin birbiriyle bağlantısı var ve sage maya ve jillin kıskanclık durumu paranoya ötesi ve kin haline geliyo bu baya sıkıntı olacak
Yani josy ve maya secimi aslında patlayacak. O secimde arkadaş kalıp herhangi birisine yanasmanız sizi sonuca götürecektir diye düsünüyorum cunki bölüm arası secimlerde tekli görünüyolar ve her aktivitede aralarında secim yapmanız gerekiyor.
3. durum ise bu sapık profesor Burkenin mayadan talepleri bizi sıkıntıya sokacak. Okul içi işlere çok fazla müdahil olacaz gibi geliyor. Tyblatın gösterdiği gazetedeki metinden anladığım kadarıyla bu Tyblat ve Burkeler (Sage hariç) baya baya okul üzerinden işler çeviriyo gibi. Tyblat banyo konusmasında belli ediyor zaten. Aynı zamanda Cathy nin ayrılmasında bunların parmağı olduğu Jade in 7. sezon basındaki triplerinden anlaşılıyor. Mona olayını zaten anlatmama gerek yok ama bu işin ağır maşası Quin. Bir ihtimal rusty ve jill ile bu sezon baya baya sağlam maceralara giricez gibi :) Tek isteğim isabellanın kocasının sebebinin Burke olmaması. O ise baya tehlikeli bi baş düşman bekliyo bizi. Bunlar benim tahminlerim ve aynı zamanda verilen ip ucları. Jill secimi yapanlar su anlık keyfini sürsün. Teorim eğer gerçek ise bu meymentsiz sülale baya baya bela olacak. :)
Korkmayın la Burkelerden sizin de dedeniz var belki çıkar ortaya 😬😬
 
S

sun wukong

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ağu 2020
Mesajlar
2
Tepki puanı
2
Puanları
3
Kredi
0$
aldatılma ihtimalini görmüyorum zira dr pink oyunlarında ntr olmuyor ancak seçime bağlı olarak kızların bizden ayrılıp başka birileri ile sevgili olma ihtimali olacaktır.
daha 4 bölümde chadın gay olduğunu söyleyen biri olarak aşağıdakiler spolier sayılır gençler ona göre okuyun
eğer hem jade hem sage yi becerip sage ile devam etti iseniz oradan baya olay çıkacak
jadeyi becermeden sage ile devam etseniz de tybant sorunu çıkacak
jill ve bella ile aynı anda ilgileniyor ve bella ile sevişirken jile yakalandı iseniz büyük dram olacak gibi
solo jill yolunda muhtemelen jilin ailesi ile sorunlar çıkabilir
solo sage yolunda tatlı bir iki randevu olacaktır ancak Qinin sage ve mc arasına gireceğini düşünüyorum dnd de kraliçeye dokunmadan prensesi kurtarırsanız geri dönüşte Qinn sizleri öldürür bu bir ipucu bence.
Josy ve maya yolunda iki kızdan birini seçmek zorunda kalabileceğimiz yada mayanın babası ile uğraşacağımız kesin.
bella yolunda iseniz jile hiç yakınlık göstermeseniz dahi sıkıntı çıkma ihtimali var zira burke piçi işin içinde.
burkenin fuhuş işlerini ortaya dökme ihtimalide olabilir.
ana kızları atlayıp diğer kızlara gitmeyi seçersek uyuşturucu işinde Qinin kurtarmak yada lily ile kalmak arasında kalabiliriz.
elbette tommynin durumu da var bu diklerin başına bela olacaktır , ben kim ne derse desin işin içindeki asıl haninin tommy olma ihtimali olduğunu düşünüyorum
ayrıca vizelerde kopya çekmek yada çekmemek seçeneklerinin de bir iki yan öykü çıkarma ihtimali var. tabi ki zoenin geri dönüşü yeni bir yol açacaktır mc için ama nasıl olur bilemem zira zoe mc için çözülmemiş bir düğüm."
öz kahinim ya
 
E

Emre2834

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ağu 2022
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Kredi
0$
Adamın daha önceki yapımlarından yola çıkarak şunu söylyecem spoiler olacak dikkat!..
Öncelikle chik gittiğinizde herhangi bir kızla münasebette hiçbir sonuca ulaşamayacaksınız haberiniz olsun.
Hepsinin birbiriyle bağlantısı var ve sage maya ve jillin kıskanclık durumu paranoya ötesi ve kin haline geliyo bu baya sıkıntı olacak
Yani josy ve maya secimi aslında patlayacak. O secimde arkadaş kalıp herhangi birisine yanasmanız sizi sonuca götürecektir diye düsünüyorum cunki bölüm arası secimlerde tekli görünüyolar ve her aktivitede aralarında secim yapmanız gerekiyor.
3. durum ise bu sapık profesor Burkenin mayadan talepleri bizi sıkıntıya sokacak. Okul içi işlere çok fazla müdahil olacaz gibi geliyor. Tyblatın gösterdiği gazetedeki metinden anladığım kadarıyla bu Tyblat ve Burkeler (Sage hariç) baya baya okul üzerinden işler çeviriyo gibi. Tyblat banyo konusmasında belli ediyor zaten. Aynı zamanda Cathy nin ayrılmasında bunların parmağı olduğu Jade in 7. sezon basındaki triplerinden anlaşılıyor. Mona olayını zaten anlatmama gerek yok ama bu işin ağır maşası Quin. Bir ihtimal rusty ve jill ile bu sezon baya baya sağlam maceralara giricez gibi :) Tek isteğim isabellanın kocasının sebebinin Burke olmaması. O ise baya tehlikeli bi baş düşman bekliyo bizi. Bunlar benim tahminlerim ve aynı zamanda verilen ip ucları. Jill secimi yapanlar su anlık keyfini sürsün. Teorim eğer gerçek ise bu meymentsiz sülale baya baya bela olacak. :)
Reis bu tybalt gazete olayı ne ya ben oraları göremedim, ben oyunu geçen sene temmuzda bitirmiştim sonra oyunu sildim yeni versiyonu çıktığında sadece o çıkan bölümü ve bir önceki bölümü vardı içinde, şu an oyun 2. Sezon bitti olarak gösteriyor en sonda şey oldu sage mayayı bizi falan eve getirdi sagenin tybalt ile falan kardeş olduğunu öğrendik, birde bizim karakterin babası bi kızla karşılaştı böylece bitti, bundan sonra yeni bir bölüm çıktı mı ?
 
B

burak6788

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ara 2021
Mesajlar
9
Tepki puanı
3
Puanları
3
Kredi
0$
ara sezon cıktı sadece. gazete durumunuda görebilirsin dikkatlii bakarsan.
 
Üst Alt